[cstex] Citace zdroju z internetu.

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Nov 24 19:42:40 CET 2009

Dobry den.
Muze prosim nekdo poradit, jak spravne citovat zdroj informaci, ktery se
nachazi na nejake internetove  strance, kde uplne chybi vetsina
informaci o autorovi, datumu vydani atd... Jde mi o konkretni minimalni
priklady, ktere jsou akceptovatelne v citacich pro diplomovou praci...

Staci citovat napr. takto?

[1] Informace na internetove strance [online]. URL:
<http://www.subdomain.domain.cz/file.html#kapitola1>

[2] Název webu.. /Nadpis článku/ [online]. , 23.11.2009 [cit.
2009-11-23]. Available from www:
<http://www.subdomain.domain.cz/file.html#kapitola1>

Co presne znamena tohle: 23.11.2009 [cit. 2009-11-23]. ??? posledni
revize (moje navsteva webu?) cit.? znamena datum, kdy tento zdroj cituji??
Musi tam byt uvedeno Available from www: ?? nebo česky Přístupné z www??
Někde je uváděno URL, jinde ne ...

Dalo by se rici, ze cim vic se snazim sehnat informaci o citacich,  tim
min mi je to jasne ...

Diky za info..