[cstex] name clash ifpdf

jirka.cech@gmail.com jirka.cech at googlemail.com
Sun Jun 14 14:40:15 CEST 2009

Zdravim,
preinstaloval jsem system na novy macbook a pouzivam TeXLive 2008 a
CUEDThesis sablonu, jenze jsem se do toho nejak zamotal. Pri pouziti
pdflatex na muj soubor dostanu chybu:

(/usr/local/texlive/2008/texmf-dist/tex/generic/oberdiek/ifpdf.sty

! Package ifpdf Error: Name clash, \ifpdf is already defined.

See the ifpdf package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.142     }
           %
?

O ktere nevim co s ni, ani jak se ji zbavit. Trida, kterou pouzivam je
tady: http://www-h.eng.cam.ac.uk/help/tpl/textprocessing/ThesisStyle/
a pred rokem jsem do ni trochu zasahoval, tak doufam, ze jsem ji nejak
nerozrypal, snazil jsem se jen rozchodit cislovane odkazy na zdroje.

Rad bych vedel, jak se zbavit toho nameclashe. Predem dekuju.