[cstex] OT: Mirror PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 2 12:04:19 CET 2009

2009/2/2 Arnošt Štědrý <stedry.arnost at gmail.com>:
> [...]
> \usepackage{pdfpages}
> \usepackage{geometry}
> \usepackage[cam,width=235mm,height=291.1mm,center,pdftex]{crop}
> \begin{document}
> \includepdf[pages={1-}]{soubor.pdf}
> \end{document}
>
> pricemz width a height nastavuji velikost stranky na kterou se vejde
> puvodni stranka i s orezovymi znackami.
> casto staci crop dat uz do puvodniho souboru a montovat stranky primo
> s orezy, problem vsak muze byt se spady, pak je potreba nektera makra
> predefinovat  a doplnit orezy az v souboru s pdfpages

Ja jsem to zabudoval do sveho balicku, protoze chci videt do zpusobu,
jak to funguje uvnitr. Zadavam velikost stranky po orezu, o zvetseni
se postaraji makra. V zwpagelayout v lastne kombinuju funkcnost
geometry + crop. Take pri sazbe prebalu vim, jaky rozmer ma predni
strana, jak je tlusty hrbet, jak siroke budou chlopne. Da se z toho
velikost prebalu vypocitat, ale proc to mam delat ja, chybujici
clovek. A nekdy chce zakaznik nahled prebalu ke schvaleni v dobe, kdy
se da tlustka hrbetu jen priblizne odhadnout. Udelam to tedy pomoci
zwpagelayout. A kdyz je tloustka hrbetu znama, zmenim hodnotu
prislusneho parametru. Pokud jsem prebal definoval chytre, vse se
spravne prepocita samo. Jsou jiste tisice jinych zpusobu, jak to
resit, ja jsem naprogramoval zpusob, ktery vyhovuje mne.