[cstex] OT: Mirror PDF

Arnošt Štědrý stedry.arnost at gmail.com
Mon Feb 2 12:31:15 CET 2009

Bylo by zajimave, kdyby balicek resil vetsinu veci tykajici se
predtiskove pripravy, tj. s napriklad s pouzitim
pdfx:
http://mirrors.ibiblio.org/pub/mirrors/CTAN/macros/latex/contrib/pdfx/pdfx.pdf
doplnil informace o boxech (asi nejdulezitejsi mi prijde, TrimBox),
doplnil barevne profily (FOGRA) a nakonec vysledne pdf zkontroloval --
jestli neobsahuje RGB obrazky, obrazky s neodpovidajicim profilem atd.

arnost

>>> http://icebearsoft.euweb.cz

> --
> Zdeněk Wagner