[cstex] OT: Mirror PDF

Arnošt Štědrý stedry.arnost at gmail.com
Mon Feb 2 11:30:44 CET 2009

ja pro orezove znacky pouzivam crop.sty:

\documentclass[twoside]{book}
\usepackage{pdfpages}
\usepackage{geometry}
\usepackage[cam,width=235mm,height=291.1mm,center,pdftex]{crop}
\begin{document}
\includepdf[pages={1-}]{soubor.pdf}
\end{document}

pricemz width a height nastavuji velikost stranky na kterou se vejde
puvodni stranka i s orezovymi znackami.
casto staci crop dat uz do puvodniho souboru a montovat stranky primo
s orezy, problem vsak muze byt se spady, pak je potreba nektera makra
predefinovat  a doplnit orezy az v souboru s pdfpages

arnost

2009/2/2 Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>

> Na cely soubor staci i pages=-, slozene zavorky jsou nutne jen v
> pripade zadavani seznamu stranek oddelenych carkami, napr
> pages={1,4-9,12-19}. Dulezite je nastavit spravne velikost papiru.
>
> Ja jsem navic potreboval cizi PDF zmensit z A4 na A5 a pridat orezove
> znacky. Mam na to balicek, ktery umi i zrcadlove otoceni. Vlastni
> soubor vypadal takto:
>
> \documentclass{article}
> \usepackage[cropmarks,croptitle=ÚChP\ ročenka\ 2007,ReflectHorizontally,
>   a5,margins=0mm,strictheight]{zwpagelayout}
> \usepackage{zmensit}
> [...]

Arnost Stedry