[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sat Aug 8 14:50:39 CEST 2009

Mne vas priklad funguje. Ted jsem si vsiml, ze v prikladu mate rejstrik
nastaven s expanzi klicu (keyexpansion). Neznam duvod, proc jste to tam
zaradil, ale s tim to fungovat standardne nemuze. Tridici pravidla jsou
  pro neexpandovane znaky. Nize je uplny funkcni priklad.

VZ

\setupoutput[pdftex]
\mainlanguage[en]
\language[cz]
\enableregime[latin2]

\setmode{sortorder-cz}
\input vz-sort-il2.tex

\setupregister[index]

\starttext

Pokus

\blank[big]

\index{Zrcadlo}
\index{Malagelo}
\index{Dr. Dam Di Dam}
\index{Lady Carneval}
\index{Čekej tiše}
\index{Želva}

\placeindex
\stoptext

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Kazdopadne diky moc za ochotu,
> zkusil jsem co jste radil ale bohuzel se nic nestalo. Samostatne skupiny
> pro hackovana pismena tam fakt nejsou... mozna je to tim ... nema se to
> kam zaradit.
> Nevzpomenete, jak se to delalo pri sazbe toho zpravodaje? Koukal jsem a
> tam samostatne skupiny pro hackovana pismena v rejstriku jsou a vypada,
> ze i rejstrik je OK... Nebo se to delalo manualne??
>
> Diky J.Hajtmar

>>> Dr. Dam Di Dam 1

>>> d
>>> Dr. Dam Di Dam 1

Ing. Vít Zýka, Ph.D.           TYPOkvítek, Czech Republic

computer vision application  aplikace pocitacoveho videni
database publishing                databazove publikovani
scientific book typesetting     sazba odbornych publikaci

tel.: (+420) 777 198 189       www: http://typokvitek.com