[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Aug 8 13:54:53 CEST 2009

Kazdopadne diky moc za ochotu,
zkusil jsem co jste radil ale bohuzel se nic nestalo. Samostatne skupiny
pro hackovana pismena tam fakt nejsou... mozna je to tim ... nema se to
kam zaradit.
Nevzpomenete, jak se to delalo pri sazbe toho zpravodaje? Koukal jsem a
tam samostatne skupiny pro hackovana pismena v rejstriku jsou a vypada,
ze i rejstrik je OK... Nebo se to delalo manualne??

Diky J.Hajtmar