[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Aug 13 12:36:31 CEST 2009

Dobry den.
Muzete mi prosim poslat PDFko s vysledkem ???
Vubec netusim, kde muze byt problem.
Mam uplne novou instalaci TL 2008 a uplne nejcerstvejsi verzi ConTeXtu...

Keyexpansion jsem zkousel davat, protoze jsem zkousel pracovat s makry v
klicovych polozkach registru (a pak jsem to zapomel do minimalniho
prikladu smazat)

S pozdravem
J.Hajtmar