[cstex] dotaz- embeded fonts

Pavel STRIZ striz at fame.utb.cz
Wed Aug 5 19:06:44 CEST 2009

Na uzivatelske urovni by melo stacit pouzit v preambuli jeden z techto
radku:
\usepackage{tgbonum}
\usepackage{tgschola}
\usepackage{tgpagella} nebo
\usepackage{tgtermes} ci s usepackage
tgadventor, tgchorus, tgcursor nebo tgheros (tyto ctyri jsou dostupne od
roku 2008).

Z map lze font nacist primo pres postscriptovy nazev, napr.:
\font\mujfont = csr10 at 10pt
Ale {\mujfont to se pouziva} zridka. Ponevadz je to nacteni rezu pisma a je
to neutralni na bezne zmeny vztazene k pismu.

Hodne zdaru preje PS