[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Aug 3 22:26:25 CEST 2009

Dobry den.
V kontextu meho predchoziho dotazu do konference se chci zeptat, jakym
zpusobem byl vysazen Zpravodaj 2-4/2006 (ročník 16) s podtitulem Exkurze
do ConTeXtu. Pokud to bylo sazeno primo ConTeXtem, tak by to zaroven
resilo muj problem s indexovanim - viz. muj predchozi dotaz s subjectem
Re: [cstex] Index v ConTeXtu (text dotazu prikladam nize).

Daji se nekde pripadne sehnat zdrojove texty Zpravodaju resp. alespon
zdrojovy text vyse zmineneho Zpravodaje 2-4/2006?
Mozna bych prostudovanim zdroje zjistil v cem je problem nebo co mam
spatne nastaveno, kdyz mi to do automaticky generovaneho rejstriku
nezahrnuje slova, ktera maji prvni pismeno s diakritikou. Vsiml jsem si
totiz,  ze rejstrik Zpravodaje 2-4/2006 je vysazen spravne....

Diky za info.

Zdravi Jarda Hajtmar