[cstex] Odstranenie label v referenciach

František Brázdik frantisek.brazdik at gmail.com
Thu Apr 23 10:38:43 CEST 2009

> Jestli tomu rozumim, vy chcete, aby v seznamu literatury nebyla zadna
> oznaceni, tj pr(ímo
> Text...

ano, toto som chcel. ten uvedeny \bibitem bol spraveny automaticky
bibtexom, avsak pri pouziti
s article to fungovalo dobre (nezobrazilo [label] v referenciach). ja
som experimentovanim zistil, ze problem je v tom sposobeny tymto:

\renewenvironment{thebibliography}[1]{%
   \chapter*{\bibname
      \@mkboth{\bibname}{\bibname}}%            Headings not uppercased
   \addcontentsline{toc}{chapter}{Bibliography}%    Add to table-of-contents
   \list{\@biblabel{\arabic{enumiv}}}{%
      \settowidth\labelwidth{\@biblabel{#1}}%
      \leftmargin\labelwidth
      \advance\leftmargin\labelsep
      \@openbib at code
      \usecounter{enumiv}%
      \let\p at enumiv\@empty
      \renewcommand{\theenumiv}{\arabic{enumiv}}%
   }%
   \sloppy\clubpenalty4000\widowpenalty4000%
   \sfcode`\.=\@m
}{%
   \def\@noitemerr{%
      \@latex at warning{Empty `thebibliography' environment}%
   }%
   \endlist
}

ale neviem preco to tak je.

> To lze zaridit predefinovanim prikazu \@biblabel, ktery je definovan
> standardne takto:
> \def\@biblabel#1{[#1]}
> Kdyz zaradite do preambule:
>
> \makeatletter
> \def\@biblabel#1{}
> \makeatother

funguje to, odstranilo to tie [label].

> Ale na takovy seznam se pak nemuzete odkazovat. Sice \cite{symbolicky_odkaz}
> Vam da [Neco] resp. [1], ale to je k nicemu.

myslite odkazovat na jednotlive polozky referencii, ci na cely zoznam
referencii. to pridanie do TOC funguje, preto mi nie jasne,co nebude
fungovat.

> Pokud jsem Vas dotaz spatne pochopil, omlouvam se.

pochopil ste to spravne.

fb.