[cstex] Odstranenie label v referenciach

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Thu Apr 23 09:20:43 CEST 2009

Dobry den.

Frantiaek Brázdik wrote:

>Dobry den,
>
>Potreboval by som pomoct odstranit labels v referenciach
>(bibliografii) vytvorenych bibtex+latexom.
>Pouzivam styl achicago a na dokument triedu book.
>
>V bbl subore mam toto, aj ked rucne odstranim obsach zatvoriek
>vytvoria sa mi cisla.

Zrejme jde o nedorozumeni.
Kdyz pouzijete \bibitem s nepovinnym parametrem, tj.
\bibitem[Neco]{symbolicky_odkaz},
bude v seznamu literatury pouzito jako oznaceni polozky Neco, tj.
[Neco] Text....
A pri pouziti \cite{symbolicky_odkaz} dostanete [Neco].

Bez nepovinnoho paramteru, tj. \bibitem{symbolicky_odkaz}, budou polozky
cislovany, tedy
[1] Text...
A pri pouziti \cite{symbolicky_odkaz} dostanete [1].

Jestli tomu rozumim, vy chcete, aby v seznamu literatury nebyla zadna
oznaceni, tj pr(ímo
Text...

To lze zaridit predefinovanim prikazu \@biblabel, ktery je definovan
standardne takto:
\def\@biblabel#1{[#1]}
Kdyz zaradite do preambule:

\makeatletter
\def\@biblabel#1{}
\makeatother

oznaceni zmiznou.
Asi by se pak me(la zlikvidovat mezera na levem okraji, tj.
\begin{thebibliography}{1}
\labelsep=0pt
\bibitem atd.

Ale na takovy seznam se pak nemuzete odkazovat. Sice \cite{symbolicky_odkaz}
Vam da [Neco] resp. [1], ale to je k nicemu.

Pokud jsem Vas dotaz spatne pochopil, omlouvam se.

Zdravi
Jaromir Kuben