[cstex] Odstranenie label v referenciach

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Thu Apr 23 17:35:45 CEST 2009

Dobry den.

František Brázdik wrote:

> [...]
>   \chapter*{\bibname
>      \@mkboth{\bibname}{\bibname}}%            Headings not uppercased
>   \addcontentsline{toc}{chapter}{Bibliography}%    Add to table-of-contents
>   \list{\@biblabel{\arabic{enumiv}}}{%
>      \settowidth\labelwidth{\@biblabel{#1}}%
>      \leftmargin\labelwidth
>      \advance\leftmargin\labelsep
>      \@openbib at code
>      \usecounter{enumiv}%
>      \let\p at enumiv\@empty
>      \renewcommand{\theenumiv}{\arabic{enumiv}}%
>   }%
>   \sloppy\clubpenalty4000\widowpenalty4000%

Tohle je ale celkem standardni definice okoli thebibliography. Zmena je
snad jen v tom,
ze to do hlavicek nejde velkymi pismeny, ale tak, jak nadefinujete obsah
\bibname.

>funguje to, odstranilo to tie [label].

>myslite odkazovat na jednotlive polozky referencii, ci na cely zoznam
>referencii. to pridanie do TOC funguje, preto mi nie jasne,co nebude
>fungovat.

TOC samozrejme funguje. Ale nemuzete se odkazovat na jednotlive polozky
napr. slovy
"Podle prace [30]", kdyz v seznamu literatury zadna cisla (nebo nejake
jine identifikatory) nejsou.

Zdravi
Jaromir Kuben