[cstex] PitStop

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Sep 19 12:10:57 CEST 2008

On Fri, Sep 19, 2008 at 11:56:22AM +0200, Zdenek Wagner wrote:
> [...]

bojim se, obecne to nejde delat drive nez uplne na konci zapisu PDF
(kdokoliv muze pres \pdfliteral pres makroexpanzi do PDF dostat v
podstate cokoli).
pak by se ukol rovnal celemu preflight PDF  a la Distiller ci Pitstop
a to neni v silach realizacniho tymu pdftexu (myslim, ze
to bylo jiz na pdftex listu diskutovano).

jina vec je zda pozadavky splnuje kod jednotlivych makrobaliku.
nedavno napr. Heiko Oberdiek pridal do hyperrefu option,
ktera zajistuje, aby to, co generuje hyperref standardu vyhovovalo.

> To je skvělý nápad. Našel by se mentor? Já si nejsem jist, že bych to
> uměl posoudit. V každém případě je to výborný nápad k diskusi na
> TeXperience. Všichni kompetentní tam zřejmě budou. Další možnost
> financování takové práce je grant CSTUGu, bylo by to účelné vynaložení
> peněz.
V obecne podobe odhaduji rozsah praci pro GSoC ci grantovy system
CSTUG jako nerealny, ale na TeXperience to urcite muzeme probrat.

--ps