[cstex] PitStop

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Sep 19 11:56:22 CEST 2008

Dne 19. září 2008 11:46 Jan Pospisil <honik at kma.zcu.cz> napsal(a):

> No možná by stálo za to problém korektního generování PDF podle ISO
> standardů dobře naformulovat a v rámci TUGu ho navrhnout třeba do Google
> Summer of Code (http://code.google.com/soc) k dalším TeXovským "nápadům"
> (http://tug.org/gsoc/ideas.html). Letos se jich naneštěstí pro TeX moc
> neobjevilo/neujalo, což je škoda, v projektech jiných mentorů vzniká
> každoročně spoustu zajímavé a kvalitní práce.

To je skvělý nápad. Našel by se mentor? Já si nejsem jist, že bych to
uměl posoudit. V každém případě je to výborný nápad k diskusi na
TeXperience. Všichni kompetentní tam zřejmě budou. Další možnost
financování takové práce je grant CSTUGu, bylo by to účelné vynaložení
peněz.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/