[cstex] typografie a \hyphenation

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Sep 14 11:23:13 CEST 2008

2008/9/14 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch>:
> [...]
> "Gell-Mann -- Okubova formule".
>
> Dovedu si predstavit tyto varianty:
> 1. Gell-Mann--Okubova formule
> 2. Gell-Mann\,--\,Okubova formule
> 3. Gell-Mann -- Okubova formule
> Mne osobne se vice libi druha varianta, ale to nic neznamena :-)), treti
> varianta se mi nejak nezda vubec. Co je prosim spravne?
>
> Druhy dotaz souvisi s delenim vyse uvedenych vyrazu. (La)TeX zjevne
> interpretuje obe vyse zminene varianty jako jedno slovo (proste
> \hyphenation{Oku-bo-va} nepomuze), nevim ovsem jak specifikovat celek do
> prikazu \hyphenation (kdyz se v mem vyrazu vyskytuji pomlcky) ?

Mate csbabel 3.2? V nem tato deleni funguji spravne. Mimochodem,
TeXLive 2008 lze jiz nainstalovat, na http://www.tug.org/texlive/
najdete kratky instalator, jimz si TL nainstalujete rovnou z internetu
(nemusite tahat velky ISO image). V TL 2008 jiz csbabel 3.2 je.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/