[cstex] texlive - prosper

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Nov 19 11:15:16 CET 2008

Vazeni kolegove,
pro pohodlnou kontrolu, ktere soubory se v LaTeXovem dokumentu
pouzivaji, slouzi prikaz \listfiles uvedeny pred \documentclass. Je to
dobry nastroj zejmena pro pripad, kdy setjny dokument v jedne
distribuci funguje a v jine nikoliv. Hledani v logu, co vse se nacita
pri pouziti obrich balicku, je neprijemna prace.

Problemy jsou i s balicky pstricks a hyperref:

1. zmenila se syntaxe prikazu pro sazbu textu podel krivky, takze me
stare dokumenty nefunguji, novou syntaxi jsem nebyl schopen vymyslet
2. od jiste verze ma hyperref problemy s hindstinou, nelze cislovat
stranky devanagarskymi cislicem. Hyperref nacita hromadu dalsich
souboru, takze jsem nemel cas patrat, kde je pricina chyby. jeste jsem
nezkousel, jestli to neni opraveno ve verzi, ktera je v TL2008.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/