[cstex] texlive - prosper

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Nov 19 09:35:25 CET 2008

Omlouvam se, ze jsem diskusi svedl z cesty, asi jsem to spatne
pochopil. Mel jsem za to, ze distribuce se odlisuji binarkami,
nejakymi vecmi kolem konfigurace a verzemi konkretne pouzitych
balicku. To posledni se na nastavit, uzpusobit a vnutit podle potreby.
Proto jsem myslel, ze kdyz puvodni dotaz smeroval na to, ze problemy
zpusobila instalace texlive, tak tazatel podezriva prave tu binarku a
veci kolem ni.

Jestli je na vine nova verze seminar.sty, jak pise pan Kloc, tak jenom
doplnim, ze me behem roku taky zacaly nektere prezentace zlobit a u me
byl zase problemovy novy texpower (pisu to sem pro uplnost, kdyby mel
v budoucnu nekdo podobne problemy a dohledal toto vlakno).

Preji pekny den
Robert Marik