[cstex] texlive - prosper

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Nov 18 22:26:10 CET 2008

2008/11/18 Robert Marik <marik at mendelu.cz>:
> Dobry den
>
> prosper sice nepouzivam, ale moc neverim tomu, ze se neco pokazilo
> zmenou binarky. spis jina verze nektereho baliku. Mozna primo prosper.
> Zkuste si do pracovniho adresare nasypat tento vas soubor a tu starsi
> verzi propseru, se kterou vsechno fungovalo O.K. a prekompilovat.
> Zkontrolujte v logu, ze se pouzila ta verze prosperu z pracovniho
> adresare.
> Zacne to fungovat tak jak puvodne?

Kdyby se neco zmenilo v binarce TeXu tak, ze by neco prestalo
fungovat, velmi rychle by se na to prislo ve fazi testovani a do
distribuce by to vubec neprislo. Problemy s nekompatibilitou, zejmena
slozitejsich balicku, jsou, bohuzel, bezne. Nicmene, teTeX ma svuj
strom, a kazda verze TeX Live take. Muzete si tedy z CTAN stahnout
posledni teTeX, a tim, ktera binarka bude prvni v PATH, rozhodnete,
ktera distribuce se pouzije. Pokud se nepodari rozchodit stare
dokumenty s novymi balicky, je to jedno z nouzovych reseni.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/