[cstex] texlive - prosper

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Nov 19 08:31:35 CET 2008

Dobry den,

potvrzuji reprodukci chyby. Na novejsi TeXove distribuci
(prosper CVSId 1.24, seminar 1.4, article 1.4f, pstricks 1.15, dalsi
balicky kdovi jake) se chyba projevuje, na starsi distribuci
(prosper CVSId 1.24, seminar 1.4, article 1.4f, pstricks 1.04, dalsi
balicky kdovi jake) se chyba neprojevuje. Neni zrejme, zda za to muze
pstricks nebo hyperref nebo nektery z dalsich padesati tisic balicku,
ktere jsou behem zpracovani nacteny.

Az budu vedet vice, dam vedet. Momentalne na to nemam cas.

> Kdyby se neco zmenilo v binarce TeXu tak, ze by neco prestalo
> fungovat, velmi rychle by se na to prislo ve fazi testovani a do
> distribuce by to vubec neprislo.

Myslim, ze tazatel nikdy netvrdil, ze za chybu muze binarka TeXu. To jen
diskuse uletla jinam, jak byva vesmes u vsech e-diskusi bezne.

Zdravim

Petr Olsak