[cstex] texlive - prosper

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Nov 18 21:01:35 CET 2008

Dobry den

prosper sice nepouzivam, ale moc neverim tomu, ze se neco pokazilo
zmenou binarky. spis jina verze nektereho baliku. Mozna primo prosper.
Zkuste si do pracovniho adresare nasypat tento vas soubor a tu starsi
verzi propseru, se kterou vsechno fungovalo O.K. a prekompilovat.
Zkontrolujte v logu, ze se pouzila ta verze prosperu z pracovniho
adresare.
Zacne to fungovat tak jak puvodne?

Robert Marik