[cstex] texlive - prosper

Jan Holub holub at fel.cvut.cz
Tue Nov 18 19:15:03 CET 2008

Dobry vecer,

leta jsem pouzival tetex a v nem latexovou tridu prosper na tvorbu slidu.
Po reinstalaci pocitace jsem presel na texlive (texlive-2007 pod Linux),
kde mi bohuzel prestal prosper fungovat pri rozfazovani slajdu. Na ukazce
dole se objevi pouze obsah prvniho prikazu \onlySlide. Ohvezdickovane
prikazy \onlySlide* chodi spravne.

Nevite, v cem je problem. Mam v prosperu napsano mnoho prednasek a neni v
mych silach to predelavat do neceho jineho. Tetex se jiz pry nevyviji,
takze bych na nem nerad zustaval.

Predem dekuji za reakce,
Jan Holub

\documentclass[pdf,default,slideBW,colorBG]{prosper}

\usepackage[latin2]{inputenc}

\begin{document}

\author{{\large\bf\red John Doe}}
\title{Kurzy programování}
\date{}

\maketitle

\overlays{3}{
\begin{slide}{Modeling}

\onlySlide*{1}{první slajd}%
\onlySlide*{2}{druhý slajd}%
\onlySlide*{3}{třetí slajd}

\begin{itemize}
\item {\onlySlide{1}{\blue} first phase}{}
{\onlySlide{2}{\blue} \fromSlide{2}{\item second phase}}
{\onlySlide{3}{\blue} \fromSlide{3}{\item third phase}}
\end{itemize}
\end{slide}
}

\end{document}