[cstex] Nevypisovani cisel stranek v ConTeXtu

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Thu Nov 13 12:30:48 CET 2008

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Resim banalni problem - mozna uplne trivialni, ale fakt uz nevim ...
>
> Mam nekolik stranek dokumentu a potrebuji na nekterych strankach
> nevypisovat cislo stranky, pritom ale potrebuji aby cislovani stranek
> pokracovalo dal.
> tj. 1,2,3,-,5,6,7,-,9,...
> Navic mam v zapati, kam cisla stranek davam nejaky text, takze nastavit

a jak tam davate ten text?

> \bottom=0pt, coz zpusobi, ze se cislo stanky nevypise, neda pouzit.
> Muzete  mi prosim nekdo poradit nejaky trik? V ConTeXtu v manualu jsem
> listoval, ale asi spatne hledal ..

napr. (takto nastavena paticka bude vkladana od aktualni stranky dale az
po dalsi \setupfootertexts):

   \def\PageNumber{\getnumber[page]}
   \setupfootertexts[text]
     [licha-vlevo][licha-vpravo a \PageNumber]
     [suda-vlevo a \PageNumber][suda-vpravo]

cislici odstranite uvedenim \setupfootertexts bez \PageNumber nebo
predefinovanim \PageNumber

elegantnejsi reseni je pres setups:

   \startsetups LichaVlevo
     licha-vlevo
   \stopsetups

   \startsetups LichaVpravo
     licha-vpravo
   \stopsetups

   \startsetups LichaVpravoStranka
     licha-vpravo a \getnumber[page]
   \stopsetups

   \def\SetupFooterText#1{
     \setupheadertexts[text]
       [\setups{LichaVlevo}][\setups{LichaVpravo#1}]
       [\setups{SudaVlevo#1}][\setups{SudaVpravo}]
   }

a pouzit na potrebnych stranach

   \SetupFooterText{}

nebo