[cstex] Nevypisovani cisel stranek v ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Nov 13 11:52:51 CET 2008

Dobry den.
Resim banalni problem - mozna uplne trivialni, ale fakt uz nevim ...

Mam nekolik stranek dokumentu a potrebuji na nekterych strankach
nevypisovat cislo stranky, pritom ale potrebuji aby cislovani stranek
pokracovalo dal.
tj. 1,2,3,-,5,6,7,-,9,...
Navic mam v zapati, kam cisla stranek davam nejaky text, takze nastavit
\bottom=0pt, coz zpusobi, ze se cislo stanky nevypise, neda pouzit.
Muzete  mi prosim nekdo poradit nejaky trik? V ConTeXtu v manualu jsem
listoval, ale asi spatne hledal ..

Zdravi J.Hajtmar