[cstex] zlom strany pred PDF obrazkom

Jan Janech devel at atlas.sk
Wed Nov 5 21:54:42 CET 2008

Dakujem za odpovede.

Nastavenie \parindent=0pt, ako aj pouzitie \noindent ma skutocne zbavili
hlasky "Overfull \hbox". Problem z prazdnou stranou to vsak bohuzial
nevyriesilo. Dokonca, ked nevlozim medzi obrazky zalomenie riadku,
koniec odstavca, alebo prechod na novu stranku, tak dokonca zostanu
obrazky vedla seba na jednej stranke z hlaskou "Overfull \hbox".

Hlavne ma zaraza to, ze ked nastavim vysku obrazku na 0.9999\textheight,
tak sa vlozi spravne a prazdna strana nezostane. Rozdiel oproti tomu, co
mam nastavene povodne teda je len zlomok bodu (0.055pt). Ked zmenim
sirku aj na 0.5\textwidth, tak problem pretrvava.

Jan Janech