[cstex] zlom strany pred PDF obrazkom

Jan Janech devel at atlas.sk
Wed Nov 5 17:58:30 CET 2008

Dobry den,

neviem preco, ale LaTeX mi vklada pred obrazok koniec strany. Teda, iba
za konkretnych okolnosti.

Takze vsetko porade. "Obrazok" je vlastne stranka vygenerovana LaTeXom.
Podarilo sa mi to cele zjednodusit do takehoto prikladu:

Na vygenerovanie "obrazka" pouzijem nasledujuci skript a vytvorim pdf.

~~~~~~~~~~~ a.tex ~~~~~~~~~~~~~~
\documentclass{article}

\begin{document}
\end{document}
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pouzitie obrazka je takymto sposobom:

~~~~~~~~~~~ b.tex ~~~~~~~~~~~~~~
\documentclass{article}

\usepackage{graphicx}

\begin{document}
\includegraphics[width=\textwidth,height=\textheight]{a.pdf}
\end{document}
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ako vysledok dostanem dve strany, pricom znak 'a' je az na druhej
strane. Ked dokument upravim na:
[...]

Dostanem tri strany, pricom znak 'a' je na druhej a tretej strane. Teda
pred druhy vyskyt mi zbytocny zlom strany nevlozi. To, aby mi zlom
strany nevlozil vobec dosiahnem takto:
~~~~~~~~~~~ b.tex ~~~~~~~~~~~~~~
\documentclass{article}

\usepackage{graphicx}

\begin{document}
\includegraphics[width=\textwidth,height=0.999\textheight]{a.pdf}
\end{document}
Co sa mi ale samozrejme nepaci.

Vie mi niekto poradit, ako to vyriesit spravne?

Dakujem

Jan Janech