[cstex] zlom strany pred PDF obrazkom

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Wed Nov 5 19:19:01 CET 2008

Dobry den,
na tohle asi odpovi lide, kteri maji hlubsi znalosti, ale ja bych rekl, ze svou
roli tam hraje skutecnost, ze vkladany obrazek je presne stejne velky jako
sazebni zrcadlo, jenze (nemate-li nejaka zvlastni nastaveni) do sazby se
dostava jeste implicitni odstavcova zarazka (1,5 em), ktera se vklada pred ten
prvni obrazek. Ten uz tedy na stranu nevejde a "pretece" na stranu druhou. Na
treti strane pak pokracuje ten druhy obrazek, pred nimz odstavcova zarazka neni.

Zkusil bych nastavit \parindent=0pt

Zdravim
J. Rybicka.

05. 11. 2008 18:11 Czech and Slovak TeX-related mailing list