[cstex] ako texujeme - vysledok

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Tue May 27 10:26:20 CEST 2008

Zdravim,

spomenul som si, ze som na zaciatku maja robil dajaku anketu, ze Ako
TeXujeme (mozno, ze si niekto z Vas tiez spomenie :-). Za chvilu tu mame
doma na krku konferenciu a zacne dovolenkove obdobie, tak by som to chcel
mat za sebou a vystavil som to na svoju ftp adresu. Odtial to mozete tiez
stiahnut, kym to bude vystavene na cstug.

ftp://geofftp:rEadfTp@web.sav.sk/bl-graphs/ako-tex08.pdf

Touto cestou este raz dakujem vsetkym, ktori ste prispeli k vysledkom.
Tabulky aj grafy su celkom zaujimave. Ak bude nieco nejasne, skusim
vysvetlit.

Zdravim
Ladislav Bitto