[cstex] ako texujeme - vysledok

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue May 27 10:58:08 CEST 2008

Dobry den.
Diky za zpracovani ankety .. je za tim videt velky kus prace. Graficka
reprezentace vysledku je dost zajimava a i kdyz za rok 2003 bylo dat pro
zpracovani docela malo, je videt na porovnani docela zajimave vysledky,
hlavne pokud se tyka oblibenosti vystupniho formatu a prohlizece (tj.
PDF a AR) a oblibenosti pouzite instalace (TeXLive) pri temer nezmenenem
zastoupeni pouzivaneho OS.

Zatim jsem to jen rychle prosel - az budu mit chvili casu urcite se k
tomu jeste vratim ..

Zdravi J.Hajtmar