[cstex] podfarbenie tabulky (LATEX 2.09)

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Wed May 28 06:32:38 CEST 2008

On Tue, 27 May 2008, Zdenek Wagner wrote:

> Ja si to dovedu predstavit, chybi zpetna kompatibilita, leccos funguje
> jinak. Pokud je treba mirne upravit stary dokument, muze prechod z
> 2.09 na 2e znamenat docela hodne prace.

Aj ja si to viem predstavit. Ja mam napriklad vela programov na obrazky,
ktore vytvaram uz od roku 1990 v 2.09 (pomocou FORTRANu). Idealne by bolo
naraz ich vsetky dajak "prekodovat", co je asi na slaktrafenie (do coho
sa mi vobec nechce, lebo ani neviem, ze ktory potom pouzijem). Ked zase
pouzijem dajaky program (na nove data) a chcem tam prejst na 2e, tak ma
vzdy prejde chut ten program "prekodovat" (preco aj, vsak funguje perfektne).
Dost dobre by mi ani nefungovalo (teda vsetko), keby som v 2e prekladal
2.09 subor.

Zdravim
Ladislav Bitto