[cstex] latex-beamer a grafy/schemata

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Thu Mar 6 23:47:19 CET 2008

Dobry vecer,

ked sa nad tym zamyslim, tak tie podmienky splna MetaPost.

Obrazky su editovatelne, (nie je celkom jasne, co znamena interaktivne -
ak to nie je mysacina, je to OK). V editore lahko zmenite "zdrojak"
obrazku.

Popisy sa daju robit v zdrojaku LaTeXu pomocou prostredia picture ...
velkost si zvolite, aku chcete.

Obrazok je skalovatelny (mozete zmenit jeho "sirku" a zaroven pomocou
\unitlength=...  udrzite popisy na potrebnych poziciach). Jedine sa nebude
menit velkost fontu, to ani nie je cielom. Ak popisy vlozite do zdrojaku
metapostu, snad sa snad budu skalovat, ale nemyslim si, ze je to to
najlepsie.

Pekny vikend

     Jano Busa