[cstex] latex-beamer a grafy/schemata

Marek Nožka tlapicka at centrum.cz
Sun Mar 2 18:09:53 CET 2008

Dobrý den.

Já mám velice dobré zkušenosti s Inkscape. Je to povedený vektorový
editor. Umí načíst i např. výše zmíněný formát pro xfig a expotrovat do
čeho si jen vzpomenete. Mimo jiné i do "LaTeX s PSTriks" (formátu?).
Osobně jsem to reálně nepoužil, jen jsem to zkoušel a fungovalo to
dobře. Myslím, že vaše požadavky by to splnilo.

Já osobně jsem to ukládal vždy třikrát.
1) SVG - nativní formát Inkscape, to abych to mohl pohodlně editovat a
   měnit.
2) EPS pro LaTeX
3) PDF pro pdfLaTeX
V tomto případě, ale asi nebude splněn váš požadavek na stejné písmo
jako okolní text.

--
 @ @ @	   Marek Nožka
 '****.@