[cstex] latex-beamer a grafy/schemata

Jan Kasprzak kas at fi.muni.cz
Mon Mar 3 16:30:00 CET 2008

Marek Nožka wrote:
:  Já mám velice dobré zkušenosti s Inkscape. Je to povedený vektorový
:  editor. Umí načíst i např. výše zmíněný formát pro xfig a expotrovat do
:  čeho si jen vzpomenete.

	Myslim ze odpovidate na neco jineho nez na co se ptam - zkuste si
puvodni post precist jeste jednou - v podstate mi jde o instanciaci toho
"do ceho si jen vzpomenete" za neco, s cim ma nekdo uz prakticke zkusenosti
a splnuje to moje pozadavky. Jestli to budu generovat z xfigu nebo z inkscape
je mi fakt jedno.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/