[cstex] Vyplnění dokumentu údaji z databáze (hromadná korespondence)

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Wed Jul 16 12:39:29 CEST 2008

Dobrý den,

řeším specifický problém.

Mám dopis napsaný v LaTeXu. V něm jsou čtyři pole, která se mají měnit
(říkejme jim např. PAR1, PAR2, PAR3 a PAR4).

Vedle toho mám textový dokument jako databázi, kde každý řádek obsahuje
tyto čtyři parametry na jednom řádku oddělené oddělovačem
(předpokládejme středník). Řádků v databázi je cca 600.

A potřebuji tyto hodnoty postupně (po řádcích) načítat, nahrazovat jimi
parametry PAR1-4 (resp. dosazovat za tyto parametry) a .texový dokument
zkompilovat do .pdf. Mělo by tak vzniknout cca souborů .pdf. (Nebo může
vzniknout jeden 600stánkový dokument, to je také řešení.)

Pro dokreslení skutečnosti - jde o dopis, ve kterém jsou parametricky
zadávány adresy a další, tj. parametry představují jméno, adresu,
kontaktní telefon a nějaké další údaje.

Nejsem TeXovsky zdatný programátor - zvládnu pouze primitivní
jednořádkové příkazy bez cyklů a podmínek - proto budu vděčen za každý
námět, jak tuto hromadnou korespondenci vyřešit.

Požívám TL2007 pod WinXP.

Předem děkuji.

Zdravím

Lukáš Procházka