[cstex] Vyplnění dokumentu údaji z databáze (hromadná korespondence)

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Wed Jul 16 12:52:21 CEST 2008

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. wrote:
> Dobrý den,
>
> řeším specifický problém.
>
> Mám dopis napsaný v LaTeXu. V něm jsou čtyři pole, která se mají měnit
> (říkejme jim např. PAR1, PAR2, PAR3 a PAR4).
>
> Vedle toho mám textový dokument jako databázi, kde každý řádek
> obsahuje tyto čtyři parametry na jednom řádku oddělené oddělovačem
> (předpokládejme středník). Řádků v databázi je cca 600.
>
> A potřebuji tyto hodnoty postupně (po řádcích) načítat, nahrazovat
> jimi parametry PAR1-4 (resp. dosazovat za tyto parametry) a .texový
> dokument zkompilovat do .pdf. Mělo by tak vzniknout cca souborů .pdf.
> [...]
Dobry den,
  ja bych to resil vne LaTeXu na urovni skriptu, ktere nahrazuji retezce
ve vzorovem LaTeX-zdrojaku prislusnymi udaji ctenymi ze vstupniho
souboru. V Linuxu by na to mel stacit maly skript, ktery by cetl udaje z
db a ty bych pak ve vzoru nahradil pomoci sed, prelozil atd....

Asi vam nekdo poradi jak to resit na urovni TeXu, ale tohle mi prijde
nejjednodussi. Bohuzel (ci spis bohudik :-)) nepracuji na Woknech, takze
nevim jake nastroje mate k dispozici, ale neco urcite pujde....

Zdravi
                Tomas Davidek