[cstex] Makra v TeXu pro bakalarskou/diplomovou praci

Marek Pomp pomp at osu.cz
Sun Jan 20 13:16:50 CET 2008

Pekny den,
pomerne bezbolestny zacatek s plainem je pouziti maker eplain.tex,
kde je preddefinovano zpracovani bibliografie, rejstriku, obsahu,
odkazu, vyctu, ... Cely balik je dobre dokumentovan v prirucce
eplain.{pdf,ps,dvi}.

Autori se snazili usnadnit praci s plainem, bez toho, ze by vnucovali
Vasim dokumentum jakykoliv vzhled (podotykam, ze LaTeXu svuj vzhled vnutite
take).

Cely soubor eplain.tex je poskladan z nekolika casti, ktere je mozne
pouzit separatne, (napr. btxmac.tex pro praci s bibliografii,...)

m.p.