[cstex] Makra v TeXu pro bakalarskou/diplomovou praci

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Sat Jan 19 13:30:53 CET 2008

Dobrý dne,

Dne 18.1.2008 21:40, Ondrej napsal(a):
> Dobrý den
>
> jsem postaven před úkol napsat bakalářskou práci a rád bych tak učinil v
> TeXu (nikoliv LaTeXu), ale ještě se v něm moc nevyznám a tak by se mi
> hodila nějaké "vzorová" práce/soubor maker pro psaní
> bakalářské/diplomové práce. Ať hledám jak hledám, stále mohu najít jen
> práce v LaTeXu (kterému bych se rád vyhnul). Jediné, co jsem našel v
> plainu je tohle
> http://nightmare.sh.cvut.cz/~sailor/skola/x37bap/x37bap.htm , ale to mi
> přijde takové nedotažené. Neznáte něco lepšího (klidně i anglicky)?
> [...]

zkuste se podívat na tuto stránku: http://www.fi.muni.cz/~xpavlov/xml/

Primárně se jedná od možnost zápisu práce v XML jazyce DocBook, kde je pro
sazbu možné použít transformaci do LaTeXu. Samotná LaTeXová šablona se dá ale
použít i přímo.

Možnost stažení je dole. S patřičným nastavením to není vázáno jen na práce
odevzdávané na MU, ale dá se tam doplnit i popiska jiné školy.

S pozdravem
Michal Růžička

--
Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>