[cstex] Nastavitelny text u \ref

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jan 18 11:44:56 CET 2008

Dobry den.
Zkuste tento kod:

\newcounter{citac}
\newcommand{\odkaz}[2]{\def\thecitac{#2}\refstepcounter{citac}\label{#1}}

Pouziti:
\section{Command 0x1234 MY_COMMAND} \odkaz{my_command}{0x1234 MY_COMMAND}

Samozrejme \ref{my_command} da pokazde stejny vysledek. Kdybyste to
chtel menit, musel byste
si hloubeji prostudovat, jak mechanismus odkazu funguje a jak jsou
definovany prikazy \label a \ref.
Zejména, pokud ten text ma byt hypertextovy. Pak byste si musel napr.
pri pouziti hyperref.sty
osetrit i prikaz \theHcitac.

Zdravi
                 Jaromir Kuben