[cstex] Makra v TeXu pro bakalarskou/diplomovou praci

Ondrej leguanolog at seznam.cz
Fri Jan 18 21:40:50 CET 2008

Dobrý den

jsem postaven před úkol napsat bakalářskou práci a rád bych tak učinil v
TeXu (nikoliv LaTeXu), ale ještě se v něm moc nevyznám a tak by se mi
hodila nějaké "vzorová" práce/soubor maker pro psaní
bakalářské/diplomové práce. Ať hledám jak hledám, stále mohu najít jen
práce v LaTeXu (kterému bych se rád vyhnul). Jediné, co jsem našel v
plainu je tohle
http://nightmare.sh.cvut.cz/~sailor/skola/x37bap/x37bap.htm , ale to mi
přijde takové nedotažené. Neznáte něco lepšího (klidně i anglicky)?
Přece nejsem první, kdo něco podobného řeší :-)

OH

Jabber: Iguaner at jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |