[cstex] Nastavitelny text u \ref

Petr Kopecký kejpi at centrum.cz
Thu Jan 17 19:54:22 CET 2008

Dobry den,

potreboval bych v LaTeXu nejak nadefinovat, jaky text se ma vypisovat jako
odkaz pri pouziti \ref nebo neceho podobneho. Kdyz se odkazuje na odstavec,
tak se defaultne sazi jeho cislo, ale ja bych potreboval u odstavce
definovat libovolny text, ktery se potom pouzije misto cisla. Tento text
ale bude pro kazdy odstavec jedinecny.

Priklad:

\section{Command 0x1234 MY_COMMAND} \label{my_command}

Tady je popis nejakeho commandu
Tady se chci odkazat na \ref{my_command}

A mela by se vysazet veta:
Tady se chci odkazat na 0x1234 MY_COMMAND,

Tedy \ref by se mel nahradit za 0x1234 MY_COMMAND nebo jakykoli jiny retezec
definovany zaroven s popisem commandu.

Doufam, ze se mi to podarilo vysvetlit dost jasne. Patral jsem ruzne po
googlu, ale nepovedlo se mi najit zadne reseni.

Muzete prosim poradit?

Dekuji,
S pozdravem
Petr Kopecky