[cstex] Čeština v MiKTeXu 2.7

Derek Pilous Derek.Pilous at seznam.cz
Mon Jan 7 00:02:39 CET 2008

Dobrý den,

  jsem začátečník a mám praktický dotaz: platí stále (tj. i v MiKTeXu 2.7), že babelizovaná čeština nemá takovou typografickou kvalitu jako csTeX (nepřesně posazená diakritika apod.)? Je-li tomu stále tak, pak potřebuji poradit, jak pomocí csTeXu vytvářet v MiKTeXu 2.7 pdf soubory. Prosím o srozumitelnost - např. na CSTUGu jsem nalezl odkaz, pomocí kterého lze údajně "pohodlně" nainstalovat nový modul pro češtinu do babelu, ovšem pro laika je naprosto nepožitelný (polovině návodu nerozumím a rozhodně nehodlám provádět takové bizarnosti, jako instalovat perl). Předem děkuji.

Derek Pilous