[cstex] Mikro TeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 25 11:21:24 CET 2008

2008/2/25, Ladislav Bitto <geoflabi at unix.savba.sk>:

>  On Mon, 25 Feb 2008, Zdenek Wagner wrote:
>
>  > Misto PS fontu Petra Olsaka muzete pouzit LM fonty, jsou kvalitnejsi,
>  > ale musitesi vzit nejnovejsi verzi. Byla v nich chyba spojena
>  > skodovanim IL2, ale uz je odstranena a zdase, ze v MiKTeXu je uz ta
>  > opravena verze.
>

> Ano, to viem, vlani alebo kedy sa aj na tomto fore o tom debatovalo.
>  Snad niekedy v buducnocti prejdem uplne na MIKTeX. EMTeX si uz necham
>  asi tak, ako ho momentalne mam. Robim vela obrazkov a zda sa mi, ze s tym

Staci kdyz vlozite PFB LM fontu do adresare, kde je emTeX ocekava,
pridate prislusne *.enc a z psfonts.map vyhodite odkazy na cs* a misto
toho pridate odpovidajici odkazy na lm*. V podstate TeX dale pracuje s
metrikami CS fontu, ale dvips do výsledného PS vloží LM fonty, jimž
vnutí CS metriky. Je to vyhodne i z toho hlediska, ze pokud
potrebujete CM fonty, CS fonty i EC fonty, pak Vam staci jenLM fonty a
odpovidajici *.enc. Je to tedy dalsi uspora mista na disku. Pro Mikro
TeX to muze byt zvlast uzitecne.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/