[cstex] Mikro TeX

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Mon Feb 25 12:30:00 CET 2008

On Mon, 25 Feb 2008, Zdenek Wagner wrote:

> Staci kdyz vlozite PFB LM fontu do adresare, kde je emTeX ocekava,
> pridate prislusne *.enc a z psfonts.map vyhodite odkazy na cs* a misto
> toho pridate odpovidajici odkazy na lm*. V podstate TeX dale pracuje s

Ja este stale v tom EMTeXu pracujem s LaTeX209, takze tam PFB asi EMTeX
ani nepotrebuje (ak sa dobre pamatam), ale az DVIPS. Prejst pod EMTeX na
LaTeX2e mi z viacerych dovodov nepasuje.

> metrikami CS fontu, ale dvips do výsledného PS vloží LM fonty, jimž
> vnutí CS metriky. Je to vyhodne i z toho hlediska, ze pokud
> potrebujete CM fonty, CS fonty i EC fonty, pak Vam staci jenLM fonty a
> odpovidajici *.enc. Je to tedy dalsi uspora mista na disku. Pro Mikro
> TeX to muze byt zvlast uzitecne.

Ano, suhlasim. Ten, kto si potrebuje vytvorit dajaky MikroTeX tak v tom
pripade by bol "hodnejsi" svojho mena.

Ladislav Bitto