[cstex] Mikro TeX

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Mon Feb 25 11:08:57 CET 2008

On Mon, 25 Feb 2008, Zdenek Wagner wrote:

> Misto PS fontu Petra Olsaka muzete pouzit LM fonty, jsou kvalitnejsi,
> ale musitesi vzit nejnovejsi verzi. Byla v nich chyba spojena
> skodovanim IL2, ale uz je odstranena a zdase, ze v MiKTeXu je uz ta
> opravena verze.

Ano, to viem, vlani alebo kedy sa aj na tomto fore o tom debatovalo.
Snad niekedy v buducnocti prejdem uplne na MIKTeX. EMTeX si uz necham
asi tak, ako ho momentalne mam. Robim vela obrazkov a zda sa mi, ze s tym
EMTeXom mi to masina vychrli rychlejsie. Pravda ked to robim uz ciste do
PDF, tak je to s tym MIKTeXom uz rychlejsie (lebo odpadne DVIPS). Ked
akurat nevyrabam animacie, tak ten PDF subor mozem pozerat aj v GSVIEW a
vtedy je to fakt okamzik.

Ladislav Bitto