[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Jan Pospisil honik at kma.zcu.cz
Wed Apr 23 10:21:48 CEST 2008

On Wed, 23 Apr 2008, at 08:32 +0200, Lubos( Kloc wrote:

> Tohle bude asi docela dobre fungovat pro text, ale co to udela s
> matematikou? Mam dojem, ze tyto programy proste vyrastruji vzorce do
> bitmapoveho obrazku, a to asi pan Wagner nechce.

No alespon by ta matematicka sazba hezky vypadala :), treba by to inzenyri z
redakce, kam pan Vagner clanek posila, akceptovali, budou to konec koncu jim
srozumitelne bitmapy.

> Prevod TeX -> MathML -> EquationEditor je asi teoreticky mozny, ale zatim jsem
> neslysel o zadnem programu, ktery by to umel.

Ta prvni cast by snad mohla jit pomoci latex2xml (www.latex2xml.org) a MS Word i
OpenOffice se tvari, ze XML i s MathML nacist umi. Osobne jsem ale ani jeden
krok nezkousel.

H.