[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Lubos( Kloc kloc at ipm.cz
Wed Apr 23 08:32:47 CEST 2008

Jan Janech napsal(a):

> Dobry den,
>
> kolega na to pouzival htlatex na prevod tex->html a potom prevod do doc
> (MS Word, ze openoffice to otvori zle). Hovori, ze to funguje pekne,
> lebo htlatex funguje iba ako tlacovy driver v standardnom latexu.
> Nakoniec treba iba male doladovacky
>
> Jan Janech

Tohle bude asi docela dobre fungovat pro text, ale co to udela s
matematikou? Mam dojem, ze tyto programy proste vyrastruji vzorce do
bitmapoveho obrazku, a to asi pan Wagner nechce. Prevod TeX -> MathML ->
 EquationEditor je asi teoreticky mozny, ale zatim jsem neslysel o
zadnem programu, ktery by to umel.

S pozdravem,

Lubos Kloc