[cstex] zmena mezery po nadpisu

Pavel Veselý vesely.p at post.cz
Mon Apr 21 20:18:59 CEST 2008

Diky za radu. Kdyz jsem se do toho pustil, tak jsem si zrovna rekl, ze si
vytvorim novy styl. Okopiroval jsem soubory report.sty a report.cls a
pojmenoval jsem je upravene.sty a upravene.cls. Ty jsem pak upravil podle
Vaseho navodu. Predpokladam, ze to bude fungovat, ale zatim to hlasi chybu,
ze tento soubor nemuze najit. Kde se nachazi soubor, ve kterem je obsazen
seznam instalovanych balicku, kam bych tento novy styl mohl pridat?