[cstex] zmena mezery po nadpisu

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Mon Apr 21 18:48:52 CEST 2008

Dobry den,
pan Wagner nabizi asi nejlepsi reseni: okopirovat definici a tu si zmenit podle
svych predstav. Nemusite menit prikazy v dokumentu a vsechno funguje. Jen bych
upresnil: to inkriminovane makro, ktere by bylo nejlepsi zkopirovat, se jmenuje
\@makechapterhead. Na zacatku je v nem \vspace*{50pt}, mezi chapter a nazvem je
20 pt a za nazvem je 40 pt. Jednoduchymi zmenami techto cisel si muzete
nastavit tvar, jaky potrebujete.

Zdravim
J. Rybicka.

21. 04. 2008 14:04 Czech and Slovak TeX-related mailing list
<cstex at cs.felk.cvut.cz> napsal(a):

> Ono to může mít jisté vedlejší účinky, ale těch by se šlo zbavit.
> Nicméně, makra \chapter a \part nepoužívají \@startsection. V LaTeXové
> kuchařce se počínaje stranou 118 vyskytují ukázky, jak vzhled \chapter
> modifikovat. Budete postupovat tak, že si z book.cls zkopírujete
> příslušné definice (pokud mě paměť neklame, budete potřebovat
> \@chapter a \@schapter), v nich najdete \vspace a změníte hodnotu.

LaTeXove kucharce/4 ve Zpravodaji 2/1998,