[cstex] zmena mezery po nadpisu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Apr 21 14:52:20 CEST 2008

2008/4/21, Martin Prokš <martin.proks at gmail.com>:
> Pro jednorázové použití?
> Nejsem LaTeXista, ale co zkusit bílý znak, vskip, bílý znak..
>
> *** tex begin ***
> \chapter{vadsfdafgdsfg}
> {~}\vskip 1em{~}
>
> dfsadfasdfsad
> *** tex end ***

Ono to může mít jisté vedlejší účinky, ale těch by se šlo zbavit.
Nicméně, makra \chapter a \part nepoužívají \@startsection. V LaTeXové
kuchařce se počínaje stranou 118 vyskytují ukázky, jak vzhled \chapter
modifikovat. Budete postupovat tak, že si z book.cls zkopírujete
příslušné definice (pokud mě paměť neklame, budete potřebovat
\@chapter a \@schapter), v nich najdete \vspace a změníte hodnotu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/