[cstex] MikTex, europecv nenachazi obrazky

martin-vavra at atlas.cz martin-vavra at atlas.cz
Tue Apr 8 02:56:17 CEST 2008

Dobry den.

Mam instalovany MikTex 2.7. Vytvarim zivotopis pomoci baliku "europecv".
Tento balik automaticky vklada na vystup logo Europassu.

Pri kompilaci to hlasi chybu, ze toto logo nemuze najit. Dival jsem se do
europecv.cls, problem je, ze vola prikaz \includegraphics{europasslogo}.
europasslogo ale nemuze z nejakeho duvodu najit.

Zvlastni je, ze toto logo (a jine obrazky) se nachazeji pouze ve slozce s
dokumentaci baliku (C:\MiKTeX\doc\latex\europecv) a nikoli ve slozce
samotneho baliku (C:\MiKTeX\tex\latex\europecv).

Co jsem zkousel.

1) Nakopirovat obrazky europasslogo.eps a europasslogo.pdf do slozky
"C:\MiKTeX\tex\latex\europecv". => bez uspechu

2) Poeditovat soubor europecv.cls tak, ze prikaz \includegraphics mel jako
parametr ne europasslogo, ale europasslogo.eps nebo europasslogo.pdf. Tj.
zkousel jsem vnutit obe pripony. => bez uspechu

3) Pouzit prikaz "\graphicspath{c:/MiKTeX/doc/latex/europecv/}". => bez
uspechu

Nakonec jsem zjistil, ze pomuze, kdyz onen obrazek nakopiruji do slozky,
kde je muj soubor .TEX, ale to neni to co chci.

S LaTeXem teprve zacinam, nevim si ted rady.

Dekuji za rady.
Martin Vavra.